Září
31.08.2020
- zvládá samostatně osobní hygienu (používá kapesník, umí se vysmrkat, umyje a osuší si ruce, použije toaletní papír, použije splachovací zařízení, uklidí po sobě)
- dodržuje dohodnutá pravidla
- rozumí většině slov a výrazů běžně užívaných v jeho prostředí
- zvládá činnosti s drobnějšími předměty (korálky, drobné stavební prvky apod.)
- rozlišuje zvuky (běžných předmětů a akustických situací i zvuky jednoduchých hudebních
nástrojů)
- má představu o čísle (ukazuje na prstech či předmětech počet, počítá na prstech, umí počítat po
jedné, chápe, že číslovka vyjadřuje počet)
- soustředí pozornost na činnosti po určitou dobu (cca 10-15 min.)
- navazuje kontakty s dítětem i dospělými, komunikuje s nimi zpravidla bez problémů, s dětmi, ke
kterým pociťuje náklonnost, se kamarádí
- svoje zážitky komentuje, vypráví, co vidělo, slyšelo, dokáže říci, co bylo zajímavé, co jej zaujalo,
co bylo správné, co ne
- ví, jak se má chovat (např. doma, v mateřské škole, na veřejnosti, u lékaře, v divadle, v obchodě,
na chodníku, na ulici, při setkání s cizími a neznámými lidmi) a snaží se to dodržovat